Saturday, March 2, 2019

ترجمه آهنگ Kavuşmalıyız از Hakan Altun و Derya Bedavacı

ترجمه ترانه عاشقانه با نام Kavuşmalıyız از Hakan Altun و Derya Bedavacı رو در سایت ترجمه آهنگ زورنا98 منتشر کردیم.
این ترانه تک آهنگ می باشد و متن آهنگ آن در زیر قرار داده شده است که می توانید مشاهده نمایید و برای دریافت ترجمه آهنگ نیز از طریق لینک زیر به سایت مراجعه نمایید.


Kimseler dolduramadı yerini
Hala kabullenmedim gidişini
Varsa bir günahım gelde konuşalım
Bir bilene soralım
Yaşanmaz ki böyle vurdum ta dibine
Yok mu biraz hatırım

Yokta bir günahın
Gururdan inadım
Kalbimize soralım
Yaşanırda böyle, yaşamak denirse
Bende büyük hatırın

Gel de ne hanlar isterim ne de hamamlar
Bak gözlerime yeter ki durur zamanlar

Yol yordam dinlemez elbet
Bedeni sardıysa bu illet
Çaresi yok kavuşmalıyız

Kimseler dolduramadı yerini
Hala kabullenmedim gidişini
Varsa bir günahım gelde konuşalım
Bir bilene soralım
Yaşanmaz ki böyle vurdum ta dibine
Yok mu biraz hatırım

Ben bir tek aşk istedim o da sende var
Bak gözlerime yeter ki dursun zamanlar

Yol yordam dinlemez elbet
Bedeni sardıysa bu illet
Çaresi yok kavuşmalıyız

No comments: